fbpx

גוגלס או משקפי שמש

אם לפני כ- 20 שנה הוויכוח בין גוגלס לבין משקפי שמש היה קיים, ובאתרי הסקי עדיין הייתם יכולים לראות מידי פעם גולש עם משקפי שמש, היום זהו מראה נדיר מאוד, וכמעט שכל הגולשים בוחרים לגלוש עם גוגלס, (או משקפי סקי אם תרצו), ממספר סיבות מרכזיות:

א. הגנה מלאה מקרינת השמש – התפקיד המרכזי של המשקף במהלך הגלישה הוא להגן עלינו מקרינת השמש (UVA,UVB,UVC) שמתעצמת במספר מונים על קצה ההר, לאור חזרת הקרינה מהשלג הבוהק חזרה לכיוון השמיים. משקפי השמש מגינות עלינו מקרינה זו, אך רק באזורי העדשות, בעוד שהגוגלס בעלות עדשה רחבה יותר וסגורה בצדדים אינה מאפשרת לקרינת השמש להכנס משום מקום.

ב. הגנה מרוח – אין משהו מציק יותר מרוח שעפה לכיוון העיניים במהלך הגלישה, ולא רק שזה מציק, זה גם מסוכן, מפריע לנו להתרכז במדרון שלפנינו ומגביל לנו את הראות. משקפי שמש לא חוסמים את הרוח בכלל, וניתן להרגיש אותה חודרת מצידי המשקף, בעוד שבגוגלס סגורות, הרוח לא מפריעה לעיניים, וניתן לגלוש בבטחה גם במהירות גבוהה.

ג. גמישות – אחת הסכנות הכרוכות בגלישה עם משקפי שמש, היא האפשרות לשבר בעדשות במהלך נפילה, וכתוצאה מכך שברי עדשה באזורי העיניים שיכולים להזיק לבריאות הראייה שלנו. כל הגוגלס של חברות הסקי המיוצרות היום בעלות גמישות מדהימה, ממש ניתן לעקם אותם לחלוטין והם יחזרו למצבם המקורי, זאת במטרה למנוע מצב זה ולשמור על העיניים שלנו גם בנפילות.

ד. מחיר – כיום, מחירם של גוגלס שיגנו עליכם לחלוטין מקרינת השמש, נוחות וגמישות הוא זול בהרבה בהשוואה למחיר משקפי השמש שלכם. אז למה לסכן אותם ואתכם סתם?

 

MountainCo18 19 Domdaher 2 60.jpg

במהלך רכישת גוגלס, חשוב להקפיד על מספר דברים:

א. עדשה כפולה – עדשה זו מונעת הצטברות של אדים, ותגרום לך לראות ברור ונקי גם כשמאוד חם לכם בפנים ומאוד קר בחוץ.

ב. מסננות קרינה – יש לשים לב שהגוגלס מסננות ב- 100 אחוז את קרינת קרני השמש המזיקות (UVA, UVB, UVC).

ג. ספוג – חשוב לשים לב שקיים ספוג בין מסגרת המשקף לפנים, שיעניק לכם נוחות גם בלבישת המשקף לכמה שעות רצופות. אגב, בגוגלס מתקדמות תוכלו למצוא 2 או אפילו 3 שכבות ספוג שונות!

ד. רצועה מתכווננת – תמיד תזכרו שאת הגוגלס אתם מרכיבים על הקסדה, ולכן יש צורך ברצועה מתכווננת המתאימה את עצמה להיקף הקסדה.

 

אז לסיכום, היום אין שאלה וכמעט כל הגולשים גולשים אך ורק עם גוגלס. זה מעניק הגנה מלאה מקרני שמש מזיקות, מרוח, שברים, וכל זה במחיר נגיש מאוד לצרכן.

Close ✕


סינון לפי מחירים

סוג מוצר

מותגים

סוגי תיקים

לפי סוג מוצר

מידה

מגדר

מידות גלשנים

נפח

סוג ביגוד

SALE

דילוג לתוכן