fbpx

הבד שהעלה את הסטנדרט – Gore-Tex

אחד הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות לגולש הוא להירטב במהלך היום. לא משנה אם זה שלג שחודר את הבד ביום של סופה עזה או שמדובר בזיעה אין סופית ביום אלפיני שמשי – הירטבות היא מצוקה אמיתית ואף אחד לא יכול להנות כשהוא רטוב והטמפרטורה מתחת ל-0.

אנחנו כאן כדי לספר לכם חברים שזהו! לא עוד! בזכות חידושים מדהימים בטכנולוגיית הבדים ניתן לשמור על אטימות אידיאלית ויכולת נידוף זיעה מקסימלית.

החומר המדובר הוא כמובן בד Gore-Tex שבשנים האחרונות יצר הייפ מטורף בכל מה שקשור לפעילות בשלג. אז בעצם חוץ מפתקית יפה שנמצאת על המון מוצרים מגניבים, רבים מאיתנו שואלים למה זה טוב? 

Gore-Tex או בקיצור GTX הוא למעשה שם של שכבת חומריים ייחודית שפותחה בסוף המאה ה – 20  אשר שינתה את כללי המשחק בכל הקשור לספורט שלג. 

החידוש העיקרי בגורטקס הוא למעשה שהממברנה הזו יודעת לעשות הבדלה בין המים שאנחנו מזיעים ובין המים שנוגעים בנו מהסביבה החיצונית. דמיינו לכם שילוב מטריף של המעיל הכי חם שיש לכם בארון וחולצה מנדפת דקיקה. בד שמכיל ממברנת גורטקס, ישמור על חום הגוף שלכם באופן מושלם תוך כדי נידוף זיעה אידיאלי. 

חלקכם ודאי מוטרדים למה על ביגוד מסוג גורטקס אנחנו לא רואים את מדד האטימות הרגיל ב – K. אז יש לתשובה שני חלקים. קודם כל, בד הגורטקס אכן עבר את הבדיקה הסטנדרטית והאטימות שלו מוערכת בין 24-27K. מצד שני, חברת גורטקס אומרת שהבדיקה הזו עושה עוול עם הבד מאחר והוא עמיד ללחץ הגדול פי-4 מהלחץ הסטנדרטי של הבדיקה. כלומר הבד הזה ישמור אתכם יבשים בהרבה מאטימות מקבילות.

תחום שבו בד הגורטקס בא לידי ביטוי עוד יותר הוא הכפפות. כולם סובלים מקור בכפות הידיים מכל מיני סיבות: חדירת מים דרך הבד, זיעה בתוך הכפפה או אפילו שלג שנכנס כשהורדנו אותה. כאן בד הגורטקס בא לידי ביטוי עוד יותר. עם יכולת נידוף מיריבת ויכולת אטימות מקסימלית, הכפפה הבאה שלכם חייבת להיות כפפת גורטקס.

pngwing.com

בזכות כל היתרונות האלו, והביקוש האדיר שנוצר בשוק למוצרי גורטקס, חברות העל בתחומי השלג והטיולים כדוגמת: Quiksilver ,Spyder ,Patagonia, Burton ורבות אחרות מחזיקות ליין מוצרים מטריף ומגוון של שימושים לממברנה הייחודית הזו.

ישנן חברות שאימצו את החומר הזה כתו תקן: ענקית הסנובורד האמריקאית BURTON מחזיקה קו מוצרי קצה המייצג את חוד החנית של ביגוד השלג. סדרה זו נקראת AK (לא על שם הנשק.. אלא על שם אלסקה). כמובן דגמי ה-AK של חברת ברטון מצוידים בבד הגורטקס תוך שילוב של רמת גימור מושלמת המבוצעת עם הדבקה, תפירה והלחמה של קצוות הבד.

לסיכום נגיד, שהגורטקס הוא מהפכה מדהימה עבור גולשי סקי וסנובורד. הבד הדקיק וקל המשקל הזה יספק לכם שמירה מיטבית על חום תוך כדי נדיף זיעה שאין כמוהו בכל תעשיות הבדים והכי חשוב – ישאר איתכם לאורך שנים רבות קדימה. רוצים להבין גם במה מדובר?

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס למחלקת השלג שלנו באתר ולהישאר יבשים כל החורף!

Close ✕


סינון לפי מחירים

סוג מוצר

מותגים

סוגי תיקים

לפי סוג מוצר

מידה

מגדר

מידות גלשנים

נפח

סוג ביגוד

SALE

דילוג לתוכן