fbpx

סקי לוגיסטיקה ומה שביניהם

בנסיעה לחופשת סקי תגלו, שקיימת המון לוגיסטיקה. זה מתחיל בטיסה מבן גוריון, עובר להעברות מהשדה לאתר הסקי, צ’ק אין במקום הלינה, קבלת סקי פס והשכרת הציוד “הקשיח” (מגלשיים, נעליים וכ’ו). יש לא מעט משימות שכולנו רוצים לתקתק כמה שיותר מהר על מנת להיות מוכנים למדרון במהירות האפשרית. אנחנו כאן בשביל לעשות לכם סדר בבלאגן.

העברות

עוד לא קם אתר הסקי שנמצא ממש ביציאה מהשדה (אלא אם כן יש לכם מסוק פרטי). אין מה לעשות, גם אחרי הטיסה, עדיין יחכו לכם מספר שעות של נסיעה לאתר. זה משתנה, ויש מקומות באירופה שכבר תוך כ- שעה נסיעה תגיעו לאתר, ויש כאלה שהנסיעה תיקח אליהם גם 4 שעות. במידה וסגרתם דיל מאורגן עם העברות דרך חברת תיירות, כמעט תמיד ביציאה לאולם מקבלי הפנים יחכה לכם נציג, שבד”כ ילבש את מעיל החברה ויעמוד עם שלט לזיהוי. ברגע שניגשתם אליו, הוא יסמן שהגעתם, ויקח אתכם לאוטובוס המאורגן של החברה. ברוב הנסיעות יש גם עצירה לשירותים/לקנות משהו קטן לאכול.

סקי-פס

סקי-פס הוא בעצם כרטיס (בגודל של כרטיס אשראי) שמאפשר לכם להכנס לרכבלי האתר. הוא חייב להיות איתכם, ובלעדיו העליה לרכבל אינה אפשרית. במידה והדיל שרכשתם כולל בתוכו סקי-פס, בדרך כלל הנציגים של החברה ידאגו לכם ויביאו לכם אותו. לעיתים עושים זאת עוד בדרך לאתר, בזמן ההעברה על האוטובוס, ולפעמים ברגע שמגיעים לאתר. במידה ועדיין לא רכשתם סקי-פס תוכלו לעשות זאת במשרדים הרשמיים של אתר הסקי, שבד”כ מפוזרים בכמה מוקדים בעיירה. איך משתמשים בסקי-פס? – בכניסה לכל רכבל יש מכונה הקולטת את הסקי-פס שנמצאת תמיד מצד שמאל לגולש, ולכן שימו לב שהסקי-פס תמיד נמצא באחד הכיסים השמאליים שלכם, באזור גובה המותן (רוב מעילי הסקי כוללים כיס ייעודי לכך). המכשיר יקלוט אתכם באופן אוטומטי, בצורה מהירה וקלה. במידה ואיבדתם את כרטיס הסקי-פס, לרוב ניתן לאחזר אותו באחד המשרדים הרשמיים בעיירה (בתוספת סכום סמלי), רק שימו לב שאתם שומרים את הקבלה.

RedGerard WelcometoWinter AustriaEU Blotto 4157

 

השכרת ציוד

לאחר ההגעה לאתר והצ’ק אין במקום בו אתם מתאכסנים, השלב האחרון שנשאר לכם לפני העליה למדרון היא השכרת הציוד “הקשיח”. כלומר – מגלשי סקי, נעליים ומקלות או סנובורד, נעליים ובינדיינגס. אם הגעתם בשעה לא מאוחרת מידי, מומלץ לעשות זאת ביום ההגעה הראשון, על מנת שתהיו מוכנים כבר למחרת לגלישה. תהליך ההשכרה אורך כ- חצי שעה ויכול להתארך מעבר לכך. כמעט תמיד יש תורים, ולבחור נעליים ומגלשיים זה אף פעם לא דבר פשוט. שימו לב שאתם בוחרים נעליים במידה הנכונה לכם, הן צריכות להיות יחסית הדוקות על כף הרגל ולקבע את הקרסול, אבל שימו לב שאתם לא מגזימים עם עצמכם. במידה ורכשתם את הדיל כלול עם השכרת הציוד סביר להניח שנציג החברה יעזור לכם בזה. במידה והדיל לא כלל השכרת ציוד, יש לא מעט חנויות שמשכירות ציוד ברחבי האתר, ומומלץ לעשות סקר שוק קטן על מנת לברר את רמת איכות הציוד ומחירים. המלצה נוספת שלנו היא גם לבטח את הציוד, בד”כ מדובר על תוספת של כ- 20 יורו לשבוע, וזה יבטיח לכם ראש שקט במצב של גניבה/נזק וכד’.

AZ1I9028Spyder2019 hansiheckmair

זהו, סיימתם! עכשיו הגיע הזמן לדבר האמיתי. בהצלחה!

על סדר היום במהלך שבוע הגלישה תוכלו לקרוא בכתבה הבאה- סדר יום באתר הסקי

שתיהיה חופשה נעימה!
צוות סקי-פס

מוצרים עבורך
  • מבצע! 3SOCK PACK1SOCK

    מבצע 3 זוגות גרבי שוגר מאונטיין דרים

    165
  • 1SOCK 11SOCK PACK 1

    גרבי שוגר מאונטיין דרים

    69
  • מבצע! משקפת סקי ילדים יובקס סנואו קאטUVEX KIDS

    משקפת סקי ילדים יובקס סנו קאט

    119
Close ✕


סינון לפי מחירים

סוג מוצר

מותגים

מידה

מגדר

SALE

דילוג לתוכן